نکات خرید زمین – چگونه زمین بخریم

شما در این زمین با موارد زیر آشنا می شوید

نکات خرید زمین – چگونه زمین بخریم – راهنمای خرید زمین – معامله زمین 

با رعایت نکات خرید زمین هنگام خرید زمین، زمین ­گیر نشوید!

هدف از خرید زمین از دو حالت خارج نیست. ۱- خرید زمین برای ساخت و سکونت ۲- خرید زمین برای سرمایه ­گذاری و سودآوری در آینده

هدف شما از خرید زمین هرچه که باشد باید مراقب باشید که باعث زمین­ گیر شدنتان نشود. احتمالاً وقتی از تهران به سمت مازندران مسافرت کرده باشید در فاصله حدودی ۵۰ کیلومتری تهران شهر دماوند را دیده­ اید که دارای آب و هوای خنک و کوهستانی است و خیلی­ها از تهران و سایر شهرها در نقاط مختلف آن مثل آبسرد و غیره اقدام به خرید زمین و ساخت ویلا کرده­ اند.

یا اگر به سمت کرج بروید نقاط خوش آب و هوایی وجود دارد که افراد علاقمند به طبیعت و اینگونه مناطق اقدام به خرید زمین و ویلا می­کنند. بعضی­ها هم با آینده­ نگری و تخمین رشد اینگونه مناطق صرفاً اقدام به خرید زمین با هدف فروش آن به قیمت بالاتر در آینده می­کنند.

چگونه زمین بخریم ؟

در جراید و روزنامه­ ها و سایت­ها تبلیغات گسترده و ریز و درشتی را مشاهده می­کنید که مربوط به آگهی فروش این زمین­ها یا ویلاها است و چشم­انداز یک آینده روشن و پررونق و سرمایه­گذاری مطمئنی را برای شما فراهم می­کنند و شما راغب به خرید و سرمایه­ گذاری زمین می­شوید.

صرف­ نظر از راست یا دروغ بودن بعضی این تبلیغات آنچه که از دیدگاه حقوقی مهم است این مسئله است که نباید بدون تحقیق و پرس ­و جو و با تحریک دوستان و آشنایان فوری اقدام به خرید زمین بکنید.